Followers

Suka tak blog ni?

Tuesday, April 20, 2010

Nasib..nasib

hm...malam ni tido lambat lagi...nak upload gamba cadar yg baru sampai..sok dah tak leh pakai, sok abah bawak gi opis dia laptop ni...
susaah jugak camni..tunggu malam2 baru leh cek email order customer...
best meniaga ni..alhamdulillah...dapat la juga duit dr tak dpt langsung kan..
ujung bulan ni untuk meraikan bisnes, ma dah janji ngn abah nak bawak gi mkn kat secret recipe..
Insyallah...kalo ade kelapangan...
walaupon penat nak mengadap laptop ni malam2 hari2 camni, tapi ini la usaaha yg perlu kalo nak berjaya betul???..kalo aku tido, bila nak promote blog ni...
Cadar yg aku jual ni memang murah...saangat2 la berbaloi...sbb tu ramai yg mintak..
cadar cotton ade comforter lg tu..mane nak cr murah camni..hmm..
k la..
dah2 pasaal meniaga..
Anak2 alhamdulillah sihat sejahtera...Hannah pon dah bleh kedepan..lame dah jugak...ade seminggu dah...makan pon bleh thn...pantang tgk org makan...sume dia nak...kecian dia kalo tak bg dia...pas kakak isap susu, dia plak main2 ngn susu kakak dia...kalo bg terus susu dia, tak nak plak..saje nak main...she's a very happy girl..im glad..
ari khamis bawak dia gi klinik..cucuk plak...mintak2 tak demam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...