Followers

Suka tak blog ni?

Friday, June 18, 2010

Bila malam menjelma

bila malam menjelma......
baru la leh wat kerja....transfer duit org yg dah byr baju sume...
upload bj baru di blog n face book...
ade lg ni yg lom selesai..kerja upload pic cadar.....haih..melepas la bab cadar...betul2 tak sempat..

ape2 pon sume nyer melibatkan kerja....jgn tak kerja dan juga anak2....2 ni je..
lain2 jgn di pikir.....

Huda dah pergi ke Darus syifaa ari isnin ari tu...ustaz tu tak leh wat ape2 lg...bagi air penawar n baca doa tuk lega kan bengkak jantung dia...Alhamdulillah...
nampak ade la perubahan..dia dah nak duduk..jalan juga skit2...berbanding sebelom ni mmg baring jer dan kuat plak merengek..skrg ni dah ok..ade lg skit2..but ok la..Alhamdulillah...

Insyaallah ari Ahad ni nak pergi lagi..bawak barang2 yg dia nak tuk di bace dan jadikan ubat..
bahan2 yg dia nak...kelapa muda, lada hitam, telor ayam kampung, ketumbar biji, air zam2, madu lebah asli..doakan la menjadi..insyaallah...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...