Followers

Suka tak blog ni?

Friday, August 13, 2010

Transfered to MICU

Alhamdulillah..baru pas tgk Huda...
Tgh ari tadi alat bantuan pernafasan Huda dah du bukak...skrg dia bernafas sendiri...kadang2 misi kate nampak cam sesak nafas...but ok la...improving...Alhamdulillah...
pas gi melawat dia tadi Huda di tuka dr PICU ke MICU...
tgh hari tadi dengar jugak suara dia nak dukung..ptg ni tak dgr lak...senyap jer.....
ma taye ape pon tak nak jawab..wat tak tau jer....dari tadi Huda puase...mesti dia lapar n penat...
taye dia mulut dia sakit ke...kering ari tu...pastu nampak dah di lap tapi ade luka2 kat bibir dia...merah2..n nampak bengkak skit....kesian dia.....
tiap kali tgk dia mmg nak mengalir je air mate ni....tapi ma kene kuat tuk Huda kan..Huda pon kene kuat same..
Biase kalo gi tgk dia nak dukung tak leh...leh tepuk2 je la..
k..adik pon lepak di IJN ni ari2...kesian adik..nak belajar berjalan pon terbantut asyik kene pegang jer...
dia pon dah nangis ni...sok citer lg..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...