Followers

Suka tak blog ni?

Wednesday, March 31, 2010

Penat nyer..

Penat tul jd suri rumah ni...tak habis2 keje...mane nak layan anak lg 2 org ni..Huda tido, Hannah bgn, Hannah tido, Huda lak bgn...mane yg buang air lg..pas kakak, adik plak, pastu kakak lg..Huda walaupon dia dah besar, dah pandai..tp same je nak kene lyn cam layan Hannah..
Hm...mmg mencabar...kalo di pikir kan, mmg la best kalo kerja..anak2 leh tinggal kat pengasuh..balik kul 6 br jumpe anak..mlm kul9 anak dah tido...jap je kan...x penat melayan seharian..hari2 plak..
Tp nak layan kerenah dorg ni...adei...kalo Ma ni bleh nak marah..tak tau la kalo org lain nak melayan..bukan anak dorg, nak marah pon tak rase bersalah kot..
Skrg lg la bertambah sibuk Ma..nak manage blog lg..
Tumpang laptop abah jer..Ma guna mase abah tinggal kan laptop dia jer..
Sekejap2 je la..tu yg sampai mlm2 pon dok ngadap blog lg...mase abah dah tido..
Alhamdulillah....skrg dah ramai yg visit blog ma...n order pon ade..Alhamdulillah...tak banyak la untung Ma memandangkan Ma ni amik komisyen jer..upah tlg jualkan...tp ok la...dpt gak la duit..
ma nak simpan..
k..sambung upload gamba di blog..Chayok....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...