Followers

Suka tak blog ni?

Sunday, April 4, 2010

Ari Sabtu

arini bawak Huda n Hannah gi jln2 kat taman...Huda ni klaka tul, nampak kolam dia cakap mandi laut plak...tak nak gi jln mane2 dah...dok ngadap jer kolam tu..siap nak bukak bj dah..nak turun mandi..mane leh mandi dalam kolam tu sayang..penat Ma pujuk..

Arini dia still batuk2 lg...kesian dia...batuk dia mmg susah nak benti..dah mkn ubat pon same je..tak benti jugak...Ma pon tak sampai hati nak bg ubat kat Huda..Huda mmg senang mkn ubat, tp dalam perut Huda tu ubat jer...dah la mkn nasi tak nak..

Hannah pon dah pandai nak suh angkat...cam dengki tgk Ma pegang kakak jer..dah kakak pon tak bg ma pegang adik..suh pegang dia jer..kesian Hannah..ade mase mmg ma amik Hannah..main2 ngn Hannah..tak adil la layan kakak jer kan..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...