Followers

Suka tak blog ni?

Monday, April 26, 2010

Hari hari yang membosankan

Rasenyer nak aje aku pergi.....pergi meninggalkan rutin hidup ini..
adakah diri aku dihargai??..adakah aku diperlukan?....
Apa yg aku mahu?...
kehadiran aku macam org halimunan...ade tapi tak ade.
sedih, terluka, sunyi, bosan...semua ada.....
tapi dia sedikit pon tidak Mahu mengerti...
dia tak peduli....tentang perasaan aku...
tentang ape mahu aku.....
aku mahu pergi...
kerna kehadiran aku tiada erti......


hmm....ari2 yg aku lalui minggu ni sangat membosan kan...hari2 layan anak2 di rumah...aku ok je layan anak2...tp kadang2 karenah nyer....mencabar kesabaran aku....aku cakap baik2 ngn dia..nape nangis...tp...haiihh...
kalo bercakap pasal penat tu hanya aku yg paham..org lain takkan phm....mungkin senang pada pandangan mata org yg memandang dr jauh..tp bahu aku yg memikul...
Baru aku tahu penatnyer seorang ibu membesarkan anak2...ni baru 2...walaupon baru 2..sebab jarak umo dorg yg dekat, kecik2 lg..sume nak perhatian...penat nyer....
kakak suke merengek..dia nak perhatian..nak dukung jer....
sakit belakang aku ni.....abahnyer?....tak pyh tye la...dia ade kawan2 dia....tak perlukan aku...kalo aku tak de lg bagus agak nyer..
skit pon dia tak penah tye kalo aku penat ker?...kalo pon aku gosok2 belakang aku ni sbb thn sakit, dia wat tak tau jer....kalo suruh pon...hmm...gosok la seminit...tu pon bertuah sangat la aku kalo dia bg perhatian camtu....
aku curahkaan kasih sayang aku pada dorg....skali skale kalo Huda nampak aku sedih, dia pelok, cium ma...pujuk ma...pandai dia..."sayang ma. sayang ma"..katenyer...rase happy skit bila dia cakap camtu....sekurang2nya aku tahu yg Huda sayangkan aku..dia perlukan aku...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...