Followers

Suka tak blog ni?

Sunday, May 9, 2010

Huda dan ruam

salaam semua...Huda sejak balik bandar ni ( sebab kg kat Kl kan)..banyak sangat kene ruam...badan dia kuat berpeluh....kesian....gatal2 la tu...nak tido malam pon tak bleh..
sekarang ni Alhamdulillah...aritu doktor ade bg ubat untuk jantung dia yg bengkak sedikit tu..bak kate doktor la...dia dah semakin ceria...mungkin dia rase ok skit...
oh..nak ucap terima kasih kat kak yus sbb bg sebotol calamine lotion naufal untuk Huda...tuk sapu kat ruam dia..nampak nyer ruam pon dah stop..tp merah2 lg...sekurang2nya dah tak merebak..
mintak2 cepat la baik...amin...

satu menda yg aku pikir2 kan...agak nye aku ni tak de bakat nak meniaga or aku ni tak de rezeki...hmmm...banyak2 rezeki yg Allah turunkan tuk manusia di bumi ni...cam hujan yg turun dr langit..aku ni cam org dok kat africa ke mane...dpt hujan skali skale jer...tu pon agak2 nyer tempias je...beratnyer rezeki.....

usaha lagi tuk promote blog....insyaallah...Allah akan bukakan pintu rezekinya untuk aku...amin...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...