Followers

Suka tak blog ni?

Thursday, August 19, 2010

ape lg tajuk aku nak letak?

Huda tengah tido..jd aku amik kesempatan update blog....
pagi td bangun je tido misi suh turun bawah..ternganga2 nape nak trun bawah plak...takkan x ray kat bawah..
selepas di tanya baru bagi tau nak cek buah pinggang Huda....dah doktor kate buah pinggang dia normal..tak de masalah....bukan ape...sebelum datang sini Huda ada masalah kencing kotor..tu dia cek..
pastu bateri tak leh bukak lagi...still kene monitor jantung dia...sampai bila?..
lebih kurang 10 ari lagi la kat sini kate doktor.....erm...ku sanggup tunggu...
Huda bangun pagi2 terus merengek..bukan ape...pelawa je cekodok, terus ngap la...baik terus mood..habis 3 bijik...pastu bagi la mkn roti, nasi goreng, coklat dan lain2 la..sehari semalam la tulis ape Huda makan..tak benti2 kecuali tido..
sampai semalam aku tgk dia mengah semacam sbb perut dah penuh..cuak dah ma..
tgh ari ni baru pas mkn nasi ayam...."huda nak mkn nasi ayam"..mengangguk..."nak nasi..tak nak ayam"...daaaaa...??
habis separuh mangkuk tu dia mkn..terus tido..
oo..td gi echo jantung dia n tak de masalah...ade bocor skit injap dia tp ok...
air pon tak de...Alhamdulillah..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...