Followers

Suka tak blog ni?

Friday, June 15, 2012

Happy Birthday Huda

Alhamdulillah....Huda dah 4 tahun...pada 14.6..iaitu smlm..
lambat post ek...tak de sambut ape2 pon...smlm je pergi makan-makan skit di Secret Recipe..
Hadi yang sentiasa sengih bile ade flash amik gamba dia..17.6 ni dia setahun
Fully Bf dengan jayanya..Alhamdulillah..Harap hingga 2 tahun..

Hannah...Besday kakak dia, besday dia juga..

Besday girl..Huda..happy la tu

Sambil-sambil tunggu order sampai, kita main golek-golek telur dulu..

dan ini lah dia kek nya..hehe...wat syarat tiup lilin di hari jadi...sok sambut lagi kat kuantan plak dengan famili..

Makan-makan dan balik rumah...nothing much..tapi sebelum tidur sakit perut, kembung, kepala pun pusing...sampai ke pagi..kene tlan panadol...tapi sebiji jer..hehe..tak boleh makan 2 biji...nasib baik dah elok..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...