Followers

Suka tak blog ni?

Monday, August 27, 2012

Selamat hari raya

Selamat hari raya Aidilfitri..
Maaf zahir dan batin..

Raya tahun ni sederhana sahaja..
1 malam sebelum raya bermalam di homestay, bawah rumah mak mertua.2 malam jugak stay sana.
Sabtu tu kita ramai-ramai masak juadah untuk hari raya. Menu macam biasa rendang daging, kari ayam dan yang wajib, ketupat. Tahun ni tidak lah dapat menganyam ketupat. dapat 6 biji jer sebab dah ada rumah sendiri ni sibuk mengemas rumah sendiri dulu sebelum kerumah mertua.

Raya pertama dan kedua kita ronda-ronda rumah sedare belah mak mertua di kawasan kampung Pandan dan juga beraya ke rumah adik beradik..

sederhana tapi seronok.Hari raya memang untuk semua bergembira kan..
Harap seuma juga bergembira di Hari raya.
Jangan lupa ambil vitamin.
Banyak makan?...nak detox?...ambil HerbLax..senang ke tandas...makanan tak simpan lame2 dalam perut.jadi perut pon tak buncit..

Jaga kesihatan kita yer...
Selamat Hari Raya.. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...