Followers

Suka tak blog ni?

Monday, February 18, 2013

hujung minggu banyak makan

betul tak kalau hujung minggu jer makan macam-macam?...
kalau musim orang kahwin, lagi la pula..macam-macam makannya...yang best tu kat kenduri kahwin, makan kari/ rendang daging...pergghhh memang sedap...saya memang suka sangat tu..
daging kan ambil masa skit nak hadam kan?...jadi kalau satu hari sampai 3 tempat jemputan kenduri macam mana?..
ha..banyaknye lah makan...
kalau pergi perut kempis, balik perut dah macam mengandung 5 bulan...huhu
memang tak selesa la lepas makan banyak-banyak tu.
tetapi saya amalkan omega dan herblax pada malam selepas makan banyak tu..
esoknya pelawasan hebat berlaku.. terus perut kempis kembali..suke sangat.
ok, kalau anda juga macam saya, suka pastikan perut kempis sentiasa, boleh la mencuba omega dan herblax.
bulan ni pula promosi omega, memang terbaik.

hubungi saya aei  k 019 3439341 sms/whatsapp


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...