Followers

Suka tak blog ni?

Wednesday, February 13, 2013

Lepas rindu kat kampung

Selamat balik kampung tuk cuti Chinese new year...memanglag saya tak sambut CNY ni..hehe
balik kampung la sebab cuti kan lama...4 hari..huhu..
sekejap je tu, tapi jadilah...dah lama juga tak balik kampung kan...bulan 11 tahun lepas..
Jem yang amat hari sabtu masa nak balik tu..ops, lupa, kampung saya di Kelantan..Melor...
mcam biasalah, kalau cutikan semua nak balik kampung...tempuh je lah jem yang amat tu...
Keluar rumah pukul 8 pagi, sampai pukul 7.30 malam..ha..
Sampai rumah, makan, borak-borak dengan ma..semua ada kat rumah kecuali adik kat Johor sorang tak balik kampung sebab wife preggy...awal-awal takut nak jalan jauh...
oh, tak ada pic la entry ni..sibuk bercuti..hehe..takde masa snap pic..hehe..
Kenduri banyak tempat jugak lah...sedap je makan gulai daging..yum yumm..
tak risau nak makan banyak pun sebab ada Herblax...jadi lepas makan banyak-banyak kat kenduri, malam kita makan omega dan Herblax...esok semua selamat dibuang..hehe...perut pun tak buncit...

Ma ngn ayah pun semua sihat Alhamdulillah...
Ma pun cakap ayah makin sihat, muka pun merah...vitamin yang pernah beli dulu tuk ayah pun ada lagi sikit..
beberapa biji je lagi..ayah makan masa ingat jer. tapi Alhamdulillah...ma cakap banyak kali ayah sihat..hehe
sebab sebelum ni dia memang tak larat je..tidur...
Tambah Omega Guard pula sekarang.
harap kebas-kebas kaki dan tangan ayah kurang pula..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...