Followers

Suka tak blog ni?

Friday, February 22, 2013

Tambahan supplement untuk kanak-kanak

Supplement sebagai makanan tambahan lain untuk kanak-kanak selain Mealshake.
Supplement Mealshake yang saya cerita haritu ada kat sini. klik sini k ada sekali testimoni ibu-ibu yang dah amalkan MealShake untuk kesihatan anak-anak dorang. tuk demam, kurang selera makan..boleh ambil mealshake.

selain itu boleh amalkan omega untuk kanak-kanak. Omega guard ni boleh ambil dari umur setahun.
setahun tu tak perlu hari-hari.

Anak saya pun sekarang saya amalkan omega seminggu sekali je. tak perlu hari-hari. Hadi pula dapat khasiat omega dari susu badan. Saya sendiri memang amalkan omega ni hari-hari. untuk penjagaan berat, terutama lepas makan banyak. telan omega dan herblax.

nak story supplement untuk kanak-kanak, tapi cerita pasal diri sendiri..hehe..sori.

ok, kembali omega untuk kanak-kanak. Untuk pelajar, memang bagus, omega ni menguatkan daya ingatan, membantu sel-sel otak berhubung dengan lebih baik, membantu pelajar memberi tumpuan dan fokus ketika proses pembelajaran. Omega mengandui DHA. dan omega guard Shaklee adalah minyak ikan terbaik ok..

Lagi omega bagus untuk mengelakkan selsema. kalau anak kita senang dapat selsema sebab sejuk, main air, bagi omega ni dulu sebelum berendam dalam air untuk elakkan selsema. Omega bagus untuk mengatasi asma. sebab omega ni panas. kalau anak tak tahan sejuk dada dan menyebabkan asma,bagus untuk bagi asma. bukan anak-anak je, untuk dewasa juga.
Omega juga untuk masalah alergik, resdung.

dan juga untuk kanak-kanak sesuai umur 4 tahun keatas ialah vit c chewable 100mg. ini boleh diamalkan setiap hari untuk mengekalkan kesihatan.

ok, itu sahaja perkongsian saya untuk hari ini. bak kata orang, mencegah lebih baik dari merawat. Semuanya dengan izinNya.

Jika anda nak dapatkan suppelement ni, boleh hubungi saya
aei
019 3439341 sms/whatsapp
email aeidahamrun@yahoo.com
ID 882805

semoga semua sihat sejahtera dan diberkati Allah selalu..amin. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...