Followers

Suka tak blog ni?

Tuesday, January 1, 2013

Tahun yang ke 30

Selamat datang tahun 2013.
Tahun ke 30 hidup di dunia ni..huhu..masih dalam denial stage la kan..walaupun umur masuk 30 tahun, tapi rata-rata yang lahir tahun 1983 akan bagi ayat macam ni

  • age is just a number.
  • walaupon dah masuk 30, tapi hati masih 21
  • ehhh...dah 30 tahun, tak caye tak caye tak caye
  • ehhh...belum 30 lagi la kalau ikut bulan
  • dah 30?...rasa macam baru habis sekolah..
  • oh, life begin at 40..30 ni kita enjoyyyy
haha..tak nak ngaku tu dah tua..hehe..kelakar, macam tak matang pun ada...termasuk la diri sendiri yang tengah menaip ni..
tak kurang juga yang cakap alamak...lom kawen lagi..huhu..kesian, cepat-cepat la bertemu jodoh yer..
ada yang nak memajukan diri, nak beramal, nak lebih berjaya di usia ni..belum usia emas, tapi separuh jalan lagi nak ke usia emas..haha..

Sebabkan saya takut juga lah nak menginjak ke usia 30an ni, saya amalkan vitamin..b, c, e..semua untuk kulit dan kesihatan yang baik...kedutan pun harapnya segan-segan lah nak terjadi ya..
ada lagi beberapa supplement untuk kesihatan juga..sebelun terlambat, baik start sekarang..
jadi, kalau rasa nak jaga kesihatan juga, boleh hubungi saya untuk berkongsi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...