Followers

Suka tak blog ni?

Tuesday, April 16, 2013

Testimoni Omega Guard untuk Anak

Testimoni Omega:

Sebelum ni tak pernah terfikir untuk bagi anak makan omega walaupun tau khasiatnya kepada perkembangan otak kanak2. Saya mula bagi anak sy omega sejak sebulan yang lepas bila tengok dia asyik kena demam dan selsema berjangkit dari budak2 kat rumah pengasuh. Bila da makan omega, memang nampak anak saya jarang demam walaupun pengambilan omega cuma seminggu sekali je. Babysitter pun cakap 'sekarang amna ni jarang demam noo..bagi makan apa' hehehhe...Satu lagi..sy memang da dedahkan anak sy utk belajar buku2 bergambar sblm dia berusia 1tahun lagi sebab nampak dia memang ada minat utk belajar. Cuma bila da duduk dgn budak2 yang ramai dia selalu hilang fokus bila saya ajar kat rumah sebab ingat main je kot. Tp since bagi omega ni, nampak dia fokus dan cepat tangkap. Ibu mana yang tak berbangga bila anak fokus pada apa yang kita ajar dan cepat tangkap dengan apa yang kita ajar. Omega memang pelaburan yang berbaloi untuk anak..I ♥ Omega Shaklee.

Omega memang bagus untuk anak-anak..kalau anak kecil, tak perlu bagi hari-hari pun...ikut umur.
Huda pun amalkan, letak dalam susu dia. dia boleh minum..cuma Hannah susah skit ubat-ubat ni..macam abah dia kot..huhu...
sebut pasal abah dorang ni kan...ujung minggu baru-baru ni, dia selsema@resdung dia agak teruk...bersin aje..rasanya resdung tu sebab pagi-pagi je resdung...dan mesti la dia tak mengakukan...
saya tak tahan dengarnya...
lepastu petang ahad suruh dia amik omega lepas makan..tu pun dia tak nak makan sebenarnya..dah letak depan mata pon boleh dia tak nak amik makan...apa lagi, saya paksa lah..ehehehehe
mula-mula keluarkan 2 biji suruh dia makan, tak nak..ok lah...amik 1 biji jer...dia makan..malam suh makan lagi dia tak nak...
bangun pagi isnin, senyapnyerrrr....tak de bunyi sok sek sok sek hidung berair dia tu....
tengahari, bagi lagi sebelum makan...harini pun bangun senyap jer.........tak de bunyi lagi dah...
tak tahu lah dia perasan ke tak....tapi memang bagus Omega guard ni...en suami pun, bini tokey Shaklee pun dia boleh tak nak makan vitamin...kene suap, baru nak makan....sabar ajer lah kan...
Tapi Alhamdulillah...berkesan...

Nak order juga?..tuk diri sendiri ker tuk suami tercinta ke, tuk anak-anak tersayang ker...boleh la hubungi saya di 0193439341
saya boleh hantar area bangi, bandar baru bangi..Kajang..Putra Mahkota.
konsultasi percuma k.berbaloi...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...