Followers

Suka tak blog ni?

Thursday, April 24, 2014

Hadi jatuh

Petang semalam dalam pukul 3 ptg, hadi jatuh masa main dalam bilik kakak dia..
Panjat basikal, nak turun dah tapi terjatuh. Mama kat luar masa tu tengah baring sebab badan tak sihat kan.
Terkejut tetiba nangis. Keluar je hadi dah pegang dagu dia sambil nangis..
Ingatkan mulut yang berdarah, tengok-tengok dagu yang terbelah.
Adoi, masa tu memang gabra la.ambil kain lap, siap-siap terus pergi klinik.
Klinik swasta tutup, pergi la klinik kerajaan, lepas daftar, nasib baik nurse tu hantarkan ke kecemasan.
Lepas tunggu sekejap, MA datang, dia tengok, nasib baik la dia kata tak payah jahit. Gam je.
Mulut comot tgh makan mee goreng..abaikan lubang hidung tu yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...