Followers

Suka tak blog ni?

Friday, March 27, 2015

Teringin nak berubah

Bismillah..
Teringin nak berubah apa ni kan?..
Sebenarnya saya nak berubah ke arah lebih baik la...nak tutup aurat dengan sempurna.. Nak pakai jubah ke apa-apa la yang boleh tutup aurat dengan sempurna..
Tapi kan...niat tu ada..tindakan belum ada....sedihkan..
Kalau shopping, beli juga baju singkat, seluar jeans ketat... :'(

Tengok jubah menarik je rasa.
Bukan ape tau...baju yang longgar, menepati hukum agama islam ni bila kita pakai, rasa selamat, rasa selesa, dan rasa aman tenang tau..
Ok bagi yang memang tutup aurat sempurna mesti tau rasa dia kan...
Doakan la saya pun akan dapat tutup aurat dengan sempurna nanti. Secepat mungkin.
Amin....tq for reading  :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...