Followers

Suka tak blog ni?

Tuesday, May 25, 2010

Hannah n HUda

Arini bawak Hannah n Huda gi Klinik...Hanah kene cucuk sejarum..dos HIB ke3...cian dia nangis...salu tak penah2 dia nangis kene cucuk..
Huda timbang jer....kakak baru 9kg..tu pon semakin susut berat dia..sebelom ni 9.6kg timbang di HKL...9.4 kg timbang di IJN...arini dah 9 kg...misi pon tak leh nak marah sbb tau dia tak sihat...
adik plak sebab demam aritu dah tak naik berat dia...6.4kg...cam bulan lepas...makan banyak...nak merangkak kot...lasak nyer la Hannah ni..selalu nak manjat..walaupon tak merangkak lg...tp dah nak bangun..asal Hannah sihat..ok je..
semalam bawak dia nak gi jumpa ustaz kat klinik darus syifaa di pengkalan chepa...walaupon ma ni bukan la tau mane taman bendahara pengkalan chepa tu...redah aje...tanya orang la mane taman bendahara tu..dan alhamdulillah..selamat sampai...
pegi kedai anak ustaz tu...skali uztaz gu umrah...1hb6 ni baru balik...pastu nak rehat plak seminggu...hmm..lambat lg la jawabnyer nak gi berubat..
sabar je la..ade la tu plan lain tuk Huda..sudahnyer...ke Pntai Timur Hypermarket...shopping n jalan2..
dah puas jalan2..sampai umah Huda mengamuk plak dia...tak nak naik...tak puas jalan2 lg...nak dok dalam kete...habis sume mainan dia sepah2 kan...campak2...haihhh..tak penah lg ma tgk huda wat perangai camtu..
dah puas dok diam dalam kete...sudahnyer tok ma yang bawak masuk...tu pon menangis lg..sabar je la..anak abah ni suke sangat berjalan..cam abahnyer..hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...