Followers

Suka tak blog ni?

Wednesday, August 18, 2010

Huda dah Jalan

Terima kasih ya Allah...
Pagi tadi Huda dah cabut sume tiub2 air dia sume...harap2 pasni tak de air lg bertakung dalam badan dia...n leh balik la kalo clear sume...
pagi tadi ma kuar kul10...gi the store nak cari sandal tuk huda...lom bukak plak...gi pusing pandan jaya cari kedai bata ke kedai kasut ke...pon tak bukak lagi..kedia bata lagi la..signboard ade bata..kedai nyer tak de....
dah tu terus aje ke Jusco...pusing2 cari sandal...dan bertemu la sandal nyer..yg ringan je..tau Huda pon tak larat lagi...kalo ade camera leh amik gamba sandal yg ma beli kan....dah tepon pon cikai jer...camera tak de...
sampai IJN, ma naik dulu..nenek dok bawah dulu ngn adik...tunjuk sandal baru kat Huda...suke...
lap2, tuka baju..terus bawak dia jalan2 kat luar...ok la..nak naik buai sume...gelongsor tak leh bagi lg la..kang jatuh ma jugak susah...
ma n abah pimpin....ok la...lame giler tak tgk Huda jalan rase nyer...ma pon lupe bile last..
Masih berharap Huda terus baik...dan tak de masalah pas ni...Insyaallah....

Oh yer..
happy anniversary abah...like abah said...kesihatan Huda adalah best gift ever...
tapi kalo ade hadiah yg berbungkus best gak..hehehehehe

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...