Followers

Suka tak blog ni?

Wednesday, May 5, 2010

Duit Duit Di mana KAU??????

semput..semput...semput.....
masalah tak penah selesai kalo pasal duit...ade duit lebih2 skit mesti ade je nak kene guna...
macam kate dr.azizan yg penceramah pasal hari lahir tu..MASALAH KEBOCORAN WANG...
aku ngn latiff same je..ade masalah serupa...
camne nak menabung?..n macam mane supaya boleh menyimpan...tambah2 skrg mmg perlukan duit tuk biaya perubatan Huda nnt...
mmg bleh mintak bantuan...tp brape byk nak kene mintak?...kalo banyak sgt pon org tak nak kasi..
macam ape yg telah di katekan...harta bukan milik kamu...untukmu hanyalah rezeki.....
maknenye ape untuk kami sekeluarga hanya rezeki....mane ade harta...cam hari tu...ade harta...habis kene curi.....dah bukan rezeki aku.....
jgn menyesali harta yg dah tertulis bukan milik ku....redha je la...skrg usaha lg...kumpul harta kalo harta itu mmg rezeki untuk aku dan anak2...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...