Followers

Suka tak blog ni?

Wednesday, November 21, 2012

Testimoni ESP


Testimoni ESP oleh pengguna
3 in 1 lagi tu
menurunkan berat badan
menambah susu
Kulit yang berseri dan cantik

Lagi beberapa testimoni mengenai ESP untuk penyusuan
ESP membuatkan susu menjadi banyak dan pekat.
Bayi pula cepat kenyang.

Saya sendiri, hari tu putus juga ESP ni, tak de stok sebab oktober bulan promosi ESP, habis stok di seluruh Malaysia..
Hadi pula asyik nak menyusu jer..setiap 10 minit minta susu..
malam-malam pun macam tu..tak boleh nak lepaskan.sampai nak pusing badan pun tak boleh..

Tapi, bila stok ESP kembali ada, Hadi cepat kenyang, menyusu pon sekejap jer. Sampai burb dia kekenyangan selepas menyusu..
siap muak lagi, tu pon umur dia sekarang dah dekat setahun setengah..Alhamdulillah..

Saya sendiri rasa kenyang sepanjang hari..saya hanya ambil vico + air sejuk + ESP atau susu segar + ESP
betul kenyang...tak makan tengahari atau malam pon tak ape..kenyang..kalau tak, pukul 12 tengahari mesti saya mengigil lapar dan kene selalu mengunyah..
Tapi makan juga untuk syarat menyusu anak kan.. :)
oh..lagi satu..senang la ketandas..kalau tak, saya bukan kerap membuang..seminggu 3 kali pon mujur..
tapi, dengan amalkan ESP ni,hari-hari...
perut pon kempis.. :D suka sangat.. 

Ramai yang berkenalan dengan Shaklee dengan mencuba ESP terlebih dahulu.
Jadi, jika anda mahukan ESP,
hubungi saya
019 3439341
aeidahamrun@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...