Langkau ke kandungan utama

Habbatus sauda plus madu

Salam semua...salam sejahtera.
Ya allah lama sungguh saya tak update blog.  Kesibukan dan juga masalah internet tidak menentu.
Just nak update sikit la pasal habbatus sauda plus madu yang saya tengah amalkan sekarang ni.
Suami ada cakap dia penat ualang alik kerja. Jadi saya cadangkan dia amal habbatus sauda plus madu.
Saya memang yakin la dengan makanan sunnah ni mampu jaga kesihatan badan kita. Setuju?
Ok alang2 suami dah amal, saya pun tumpang la sekali...
Apa kesan yang saya terus dapat rasa ialah tidur saya yang lebih lena. Sebelum ni masalah kaki lenguh macam nak m3nggelupur rasa. Kaki ni tendang sana tendang sini lah masa tidur tu. Mujur tak tendang laki jatuh katil je...huhu
Hilang terus kaki lenguh tu.
Dan yang lagi best........tententennnnnn selera makan dah kurangggg..
Yahoooo...kalau selalu lepas makan nasi dalam 2 pinggan, akan terus wat roti ngn coklat ke nak makan lagi. Tapi tak dah sekarang ni..
Dinner pun dah tak de masalah kalau tak makan. Betul..
Susu badan pun dah kembali banyak.
Alhamdulillah.
Nak yengok habbatus sauda ni boleh tengok ig saya aeidah amrun
Nak share kat sini internet ni kompem tak leh upload pula..
Whatsapp saya pon boleh ya 0193439341

Benda baik apa salah kita share kan,.ok tq

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Hanis Choledocal Cyst

hai,,salam semua..apa khabar ya? saya sihat alhamdulillah..dah 2 tahun tak post ape2 kat blog... huhuhu...dah berhantu kalau rumah kosong kene tinggal lama2 macam ni..hihi well sibuk nye tak dapat nak update ape2 kat sini kan..maklumlah ahli keluarga bertambah lagi so sekarang anak saya 5 orang..huhu ramai ke? ramai.. ok la kot..ada lagi ramai dari saya..haha so last kita cerita pasal Hanis...Hanis dah nak masuk 3 tahun...lagi 3 hari birthday dia... baru2 ni bulan 7 Hanis sakit..lepas raya puasa haritu.. nak tahu ke ceritanye macam mana.... tak kisah la..kita nak cerita jugak.. balik raya puasa kat kampung hari tu dia ok je..sihat wal afiat... hanis yang kecik comey tu then beraya punye beraya tak hingat sampai beberapa pasang persalinan la kan , hari2 baju baru... nak balik KL lah beraya rumah mertua pula.. otw dari kampung ke KL, hanis sakit perut...ingatkan sakit perut biasa dia lah, macam masuk angin, muntah2...tapi tak ada cirit...so sy marah2 la kate makan

Wanita dan keputihan

 Assalamualaikum Salam sejahtera semua.semoga semua berada dalam keadaan sihat sentiasa.  Saya nak kongsikan sedikit nota mengenai keputihan. Ramai yang message saya dan mempunyai keputihan.  Keputihan adalah normal. Semua wanita ada. Tapi keputihan mempunyai beberapa jenis dan tahap.  Keputihan adalah  cairan atau lendir serviks. Keputihan yang normal adalah tidak berbau.  Keputihan biasanya 4 jenis mengikut tahap kesuburan wanita. (Kitar 28hari) 1. Keputihan bertekstur kering sebelum haid 2. Keputihan bertekstur creamy selepas haid sebelum waktu subur 3. Keputihan putih telur hari ke 12-16  waktu subur 4. Seperti putih telur sedikit pekat. Waktu paling subur Keputihan tidak normal 5. Putih berketul seperti cottage cheese dan gatal mungkin ada jangkitan 6. Coklat dan ada darah - keluar selepas haid untuk mencuci darah haid. Jika terjadi selepas bersama, dan banyak mungkin menandakan keguguran. Jika terjadi pada yang sudah menopos, mungkin tanda kanser serviks. 7. Berwarna kuning dan k

Kesan PB

Premium Beautiful corset : rawatan alternatif kepada : Selulit Membentuk Body Curve yg cantik & semulajadi Fibroid Membakar lemak-lemak Jahat Rawatan utk breast lump & cancer Selain tu, Pemakaian PB jgk merupakan rawatan alternatif kepada: Trying to CONCEIVE CYST Loose Weight  Slip Disc a.k.a Sakit Tulang Belakang Period / Haid yg tidak teratur Migrain @ gastrik CONFINEMENT Prevent from CANCER Jadi, berbaloi jika spend duit tuk beli PREMIUM BEAUTIFUL CORSET . Luxury corset. BERKESAN dan LIFETIME WARRANTY. ingin dapatkan saiz anda? klik sini dan sms ke  019 3439341